Jaksot
16 min 46 s • 14.4.2022Kun Euroopassa soditaan, miten organisaatiot viestivät? Osa 1/2 (Feat. Leena Komulainen, Ivalo Creative Agency) 18 min 32 s • 14.4.2022Kun Euroopassa soditaan, miten organisaatiot viestivät? Osa 2/2 (Feat. Leena Komulainen, Ivalo Creative Agency) 21 min 8 s • 17.2.202239 - Mitä on drop shipping? 13 min 9 s • 17.2.202239 - Mitä on drop shipping? 16 min 15 s • 27.1.202238 - Somemainonta feat.TikTok-ammattilainen Jasmin Ngo (osa 1/2) 12 min 20 s • 27.1.202238 - TikTok-mainonta feat.Jasmin Ngo (osa 2/2) 30 min • 25.11.202137 - K-Citymarket Järvenpään kauppias Markku Hautala 40 min 46 s • 18.11.202136 - Milleniaalien työelämää tutkinut psykologi Karoliina Mellanen 21 min 13 s • 29.10.202135 - Dubai Expo Special edition 39 min 21 s • 23.9.202134: Myynnin professori Petri Parvinen 45 min 10 s • 16.9.202133: Huuhkajat – Miten urheilubrändi rakennetaan? 37 min 39 s • 9.9.202132: Nesteen Mika Hyötyläinen: Markkinointi ja myynti ovat olemassa toisiaan varten 49 min 24 s • 29.4.202131: Maikkari ja massamedian voima 1 h 14 min 4 s • 19.4.202130: Erikoisvieraana Diili-kisaaja Petri Matero 35 min 50 s • 15.4.202129: Matkahuolto teetti rohkean reklamaatiokampanjan (vieraana Kati Nevalainen) 25 min 23 s • 1.4.202128: 28: Asuntokauppa käy datan voimin (Vieraana Minja Mäenalanen, Etuovi.com) 33 min 4 s • 23.3.202127: LesMillsin viestintäkoordinaattori Mediha Siitari: "Haluamme olla digiratkaisujen edelläkävijä" 45 min 29 s • 23.3.202126: Järjestöviestinnän erityispiirteet somessa (feat. Piritta Seppälä) 40 min 55 s • 23.3.202125: Vinkit ja ideat verkkokaupan personointiin, asiantuntijavieraana Maija Erkheikki (Frosmo) 41 min 11 s • 23.3.202124: Kyrö Distilleryn Brand Commercial Director Sanna Dooley 37 min 37 s • 23.3.202123: Woltin markkinointijohtaja Kirsi Leminen: "Laajenemme poikkeusaikanakin" 53 min 40 s • 23.3.202122: LianaCastin joulupaketti - Vuoden 2020 kiinnostavimmat nostot 53 min 40 s • 23.3.202121: Ruoan verkkokauppa kasvaa edelleen (Feat. Ari Arolaakso, Arina) 34 min 5 s • 23.3.202120: Oatly - Rohkea mainonta synnyttää keskustelua 51 min 37 s • 23.3.202119: Millainen verkkokauppa menestyy vuonna 2021, Digizerin Data Analyst Tuomas Laitinen? 42 min 7 s • 23.3.202118: 17: Markkinointitoimisto Villivision asiantuntijat kertovat, miten brändiä kehitetään 42 min 33 s • 23.3.202117: Mediaseuranta strategiatyön tukena (Feat. Lauri Sainio, Liana Technologies) 41 min 28 s • 22.3.202116: Verohallinnon Viestintäpäällikkö Nilla Hietamäki 33 min 43 s • 22.3.202115: Bauer Median Digital Audio Manager Elsa Kalervo 33 min 51 s • 22.3.202114: SM-Liigan CDO Antti-Jussi Aro 37 min 36 s • 22.3.202113: Kotipizzan Digital & Customer Experience Director Johanna Kuosmanen 50 min 5 s • 22.3.202112: Ohjelmisto- ja ebusiness Ry:n toimitusjohtaja Rasmus Roiha 30 min 47 s • 22.3.202111: Podcast- ja äänikirja-alusta Suplan sisältöjohtaja Jani Junnila 47 min 19 s • 22.3.202110: Tietokirjailija Jaakko Kilpeläinen ja ansaittu julkisuus mediassa 44 min 41 s • 22.3.20219: Leadfeederin Pekka Koskinen kertoo, miten heidän yritys vietiin Yhdysvaltoihin 42 min 41 s • 22.3.20218: Kreab Oy:n toimitusjohtaja Mikael Jungner jakaa ajatuksiaan modernista johtajuudesta 47 min 31 s • 22.3.20217: Leadoon markkinointijohtaja Santtu Kottila kertoo, miten chatbotit tehostavat myyntiä 50 min 56 s • 22.3.20216: Tornion Panimon Kaj Kostiander kertoo, miten pieni yritys tekee tehokasta viestintää 1 h 4 min 16 s • 22.3.20215: Katleena Kortesuon vinkit kriisiviestintään, some-etikettiin ja esiintymisjännitykseen 43 min 9 s • 19.3.20214: Liikuntakeskus Voiton yrittäjä Tuomo Kilpeläinen avaa Voiton strategiaa asiakaspolun hallinnassa