Jaksot
24 min 48 s • 23.4.2024IAB Studio: Retail Median mahdollisuudet ja tulevaisuuden näkymät 2/2 26 min 59 s • 23.4.2024IAB Studio: Retail Media - Suomi vs. Eurooppa 1/2 40 min • 22.3.2024IAB Studio: IAB Finlandin kulissien takana - Haastattelussa Antti Kallio ja Pasi Raassina 39 min 28 s • 23.2.2024IAB Studio: Jäsenet kysyy ja IAB vastaa - Ohjelmallinen ostaminen. 22 min 29 s • 19.10.2023Konversi0-0ptimistit: Digiaudion vaikuttavuus 2/2 18 min 7 s • 19.10.2023Konversi0-0ptimistit: Immersiivinen ääni audiomainonnassa 1/2 26 min 40 s • 3.10.2023IAB Studio: Digiaudiomarkkina jyrkässä nousukiidossa 28 min 48 s • 21.6.2023IAB Studio: TV:n katselu murroksessa – mitä suomalaisten olohuoneissa tapahtuu? 27 min 36 s • 21.6.2023Verkkokauppa markkinoinnin keskiössä 2/2 27 min 57 s • 21.6.2023Verkkokauppa markkinoinnin keskiössä ½ 26 min 24 s • 25.4.2023IAB Studio: Ohjelmallisen ostamisen nykytila Suomessa (osa1) 22 min 35 s • 20.3.2023IAB Studio: Metaversumi - matka tulevaisuuden virtuaalimaailmoihin 16 min 52 s • 24.2.2023IAB Studio: Mikä ihmeen sometrendi? 28 min 15 s • 7.2.2023CDP 1/2: Keskitetyn asiakasdatan tärkeys korostuu markkinoinnissa 29 min 34 s • 7.2.2023CDP 2/2: Miten luoda parempaa asiakaskokemusta CDP-ratkaisuilla? 18 min 58 s • 12.1.2023IAB Studio: Datan merkitys digitalisoituvassa B2B markkinoinnissa 22 min 7 s • 10.1.2023Konversi0-0ptimistit: (D)OOH - digitaalisen ulkomainonnan loistavat mahdollisuudet 1/2 31 min 21 s • 10.1.2023Konversi0-0ptimistit: (D)OOH - digitaalisen ulkomainonnan loistavat mahdollisuudet 2/2 21 min 25 s • 20.12.2022IAB Studio: Vastuullisuus markkinoinnin työpöydällä 38 min 13 s • 16.12.2022IAB Studio:Missä mennään evästeiden kanssa - olemmeko me valmiina muutokseen? 39 min 3 s • 14.12.2022Konversi0-0ptimistit: Kaupan media nostaa kuluttajat markkinoinnin keskiöön 19 min 16 s • 8.12.2022IAB Studio: Brand Safety - Miten pitää brändi turvassa? 58 min 39 s • 5.12.2022Konversi0-0ptimistit: Television matka tavallisesta päätelaitteesta mediaympäristöksi 19 min 15 s • 18.10.2022IAB Studio: Videomarkkinoinnin osuus markkinoinnissa kasvaa ennätyksellisen kovaa vauhtia 33 min 3 s • 4.10.2022IAB Studio: somekanavien salat 1/2 - TikTok, Snapchat ja Jodel 20 min 34 s • 13.9.2022IAB Studio: Sisältömarkkinointi ja kuumat trendit 14 min 48 s • 1.7.2022IAB Studio: Ulkomainonnan kirkas tulevaisuus 20 min 51 s • 2.6.2022IAB Studio: Keksit. Keksit? Keksit! 13 min 24 s • 23.5.2022IAB Studio: Merkitse yhteistyöt oikein ja hyödynnä koko potentiaali! 25 min 22 s • 11.5.2022IAB Studio: Vaikuttajamarkkinointi kovassa nosteessa! 23 min 58 s • 28.4.2022IAB Studio: Vastuullisuus markkinoinnissa – Brand Safety ja Brand Suitability 19 min 57 s • 14.4.2022IAB Studio: Internet ilman kohdennettua mainontaa - Maksetaanko datalla vai rahalla? 16 min 54 s • 25.3.2022IAB Studio: Mikä on TCF ja miksi se on uutisissa? 15 min 12 s • 18.3.2022IAB Studio: Mitä ihmettä Google Analyticsin ympärillä tapahtuu? 54 min 42 s • 8.3.2022Ympäristövastuu mainonnassa – toiveunta vai todellisuutta? 43 min 56 s • 20.12.2021Fennia uuden teknologiamurroksen äärellä 39 min 37 s • 8.11.2021Luovuusekstra: Optimaalinen ympäristö luovuudelle 44 min 56 s • 2.11.2021Luovuusekstra: Luovuuden ylläpitäminen etäaikana 41 min 4 s • 27.10.2021Luovuusekstra: Data ja luovuus 44 min 47 s • 18.10.2021Luovuusekstra: Kuka saa olla luova?