Jaksot
31 min 26 s • 13.6.2023Näin bongaat viherpesua ja arvioit kestävyysväittämiä 35 min 5 s • 30.5.2023Miten systeemistä ajattelua voi hyödyntää opetuksessa? 32 min 43 s • 16.5.2023Kestävyyskasvatusta ulkona – mitä tiedämme luontosuhteesta ja luonnon terveysvaikutuksista? 30 min 5 s • 2.5.2023Mitä tekemistä arvoilla ja fanituksella on kestävän elämäntavan kanssa? 31 min • 18.4.2023Ympäristötunteet riesana ja voimavarana 33 min 56 s • 4.4.2023Voiko kuluttamisen vähentäminen tehdä elämästä parempaa? 30 min 33 s • 21.3.2023Päästöjä aiheuttavat energia, liikenne ja ruoka – Mitä niistä pitäisi kouluissa opettaa? 33 min 33 s • 7.3.2023Mitä kestävyyskasvatus on ja miksi se kuuluu kouluun? 20 min 2 s • 20.1.2023Lapselle yksinäisyys voi olla tuhoisaa 19 min 19 s • 20.1.2023Kuinka auttaa käytöshäiriöistä lasta? 21 min 40 s • 20.1.2023Vanhemmat mukaan yhteistyöhön 41 min 27 s • 6.10.2021Oppilaan osaaminen esiin! 37 min 23 s • 28.9.2021Oppimisen taidot korostuvat digioppimisessa – Tuloksia ja tukea tutkimuksesta 39 min 12 s • 21.9.2021Tytöt ja teknologia-aloille hakeutuminen 39 min 16 s • 16.9.2021Miksi ja miten oppilaan digiosaamista tulee kuvata? 36 min 35 s • 7.9.2021Miten lapsen osallisuutta voidaan edistää varhaiskasvatuksen digitaalisissa ympäristöissä? 25 min 20 s • 5.1.2021Ledarskap, förtroende och skolutveckling 35 min 10 s • 3.12.2020Muuttaako korona-aika koulua? 31 min 59 s • 17.6.2020Kodin ja koulun yhteistyö lapsen koulunkäynnin tukena 30 min 48 s • 4.3.2020Kuinka kokeilemalla tehdään kaikille hyvää koulua? 27 min 8 s • 19.2.2020Miten oppimisen ja koulunkäynnin tuki todentuu suomalaisessa perusopetuksessa? 29 min 38 s • 5.2.2020Mikä rakentaa suomalaisen koulutuksen luottamusta? 30 min 12 s • 23.1.2020Johtaminen muuttuvassa toimintaympäristössä – millaista on johtaa koulua vuonna 2020? 29 min 53 s • 8.1.2020Tasa-arvoinen peruskoulu – mikä sitä haastaa?