keyboard_arrow_down
54. Teemu Roos, Helsingin yliopisto: ”Tekoälyllä parannettu asiakaskokemus ei tarkoita chatbottia”
#Älyradio - Salesforce podcast
54. Teemu Roos, Helsingin yliopisto: ”Tekoälyllä parannettu asiakaskokemus ei tarkoita chatbottia”
play_circle_outline
54. Teemu Roos, Helsingin yliopisto: ”Tekoälyllä parannettu asiakaskokemus ei tarkoita chatbottia”

54. Teemu Roos, Helsingin yliopisto: ”Tekoälyllä parannettu asiakaskokemus ei tarkoita chatbottia”

35 min - juuri nyt

Tekoälystä puhuu moni, mutta kuka oikeastaan tietää, mitä kaikkea tekoäly on? Älyradion Eero ja Jenny kutsuivat studioon tekoälyprofessorina tunnetun Teemu Roosin Helsingin yliopistosta. Hän on ollut luomassa muun muassa huippusuosittua Elements of AI -kurssia. Luvassa on paljon kiinnostavaa puhetta tekoälystä ja siitä, mihin sitä oikein voi käyttää. Roosin mukaan asiakaskokemus ja sen kehittäminen ovat yksi tekoälyn avainalueista. Sen ei kuitenkaan tarvitse tarkoittaa sitä, että asiakas keskustelee chatbotin kanssa! Luvassa on myös vinkki vanhemmille ja opettajille: jälkikasvun kouluaineiden kanssa kannattaa olla tulevaisuudessa tarkkana!

keyboard_arrow_down