#138 Kuratoitu sisältö ja sen hyödyntäminen
20 min - juuri nyt
Tiedätkö, mitä kuratoitu sisältö on?
Osaatko hyödyntää sisällön kuratointia nimenomaan työnantajabrändin rakentamisessa?
Yksi yleisimmistä syistä, miksi yritykset epäonnistuvat sosiaalisen median hyödyntämisestä on julkaistava sisällön puute. Oman sisällön tuottaminen on vaativa työ, ja vaativuustasoa kasvattaa tarvittavan sisällön määrä.
Sisällön kuratointi on yksi hyvä lisäkeino kasvattaa julkaisusuunnitelmansa mukaisen sisällön määrää suhteellisen pienellä omalla panoksella.
Tässä Vaikuttava Työnantajabrändi -podcastin jaksossa puhutaan sisällön kuratoinnista apukeinona:
ˆMitä sisällön kuratointi tarkoittaa?
ˆMiten sisältöä kuratoidaan?
ˆMitä hyötyä sisällön kuratoinnista voi yritykselle olla?
ˆErilaisia kuratoidun sisällön muotoja
ˆMiksi sisällön kuratointi on järkevää ja hyödyllistä brändin rakentamisessa: 6 perustelua
Jakson kesto: 19:48 min
Lue aiheesta lisää Eminen blogista: https://bit.ly/358axAr