keyboard_arrow_down
Jakso 1: Miten asiakkaan johtaminen nousee modernin johtamisen keskiöön?
Älä ole pomo
Jakso 1: Miten asiakkaan johtaminen nousee modernin johtamisen keskiöön?
play_circle_outline
Jakso 1: Miten asiakkaan johtaminen nousee modernin johtamisen keskiöön?

Jakso 1: Miten asiakkaan johtaminen nousee modernin johtamisen keskiöön?

19 min - juuri nyt

Mitä ajattelet johtajuudesta? Myynnissä asiakas on jo nostettu keskiöön, mutta johtamisoppaissa on jääty junnaamaan oman organisaation kehittämiseen. Se, hyväksyvätkö johdettavasi sinut, ei olekaan enää ainoa olennainen kysymys. Kysy itseltäsi, tilaisiko asiakas sinut tai kollegasi johtamaan omaa organisaatiotaan? Mietitkö, miten voisit olla asiakkaillesi niin arvokas, että hän haluaisi juuri sinut omaan johtoryhmäänsä? Myynti on kaikkialla ja kaikki myyvät. Myyntiä ja sen johtamista ei voi enää irrottaa omaksi funktiokseen. Myynnin osaamisen ja johtamisen kehittäminen on näin ollen koko organisaation kehittämistä. Ei ole enää erillistä myynnin johtamista – on vain johtamista. Fokus ei ole enää myynnissä vaan asiakkaan johtamisessa. Kuuntele Podcast, jossa on kyse modernista johtajuudesta ja kirjailija, yritysvalmentaja Mika D. Rubanovitschin luomasta ilmiöstä nimeltä ”Älä ole pomo”.

keyboard_arrow_down