28 min 48 s - 21.6.2023 IAB Studio: TV:n katselu murroksessa – mitä suomalaisten olohuoneissa tapahtuu?
27 min 57 s - 21.6.2023 Verkkokauppa markkinoinnin keskiössä 1/2
27 min 36 s - 21.6.2023 Verkkokauppa markkinoinnin keskiössä 2/2
26 min 24 s - 25.4.2023 IAB Studio: Ohjelmallisen ostamisen nykytila Suomessa (osa1)
22 min 35 s - 20.3.2023 IAB Studio: Metaversumi - matka tulevaisuuden virtuaalimaailmoihin
16 min 52 s - 24.2.2023 IAB Studio: Mikä ihmeen sometrendi?
29 min 34 s - 8.2.2023 Miten luoda parempaa asiakaskokemusta CDP-ratkaisuilla? CDP 2/2
28 min 15 s - 7.2.2023 CDP 1/2: Keskitetyn asiakasdatan tärkeys korostuu markkinoinnissa
18 min 58 s - 12.1.2023 IAB Studio: Datan merkitys digitalisoituvassa B2B markkinoinnissa
31 min 21 s - 11.1.2023 Konversi0-0ptimistit: (D)OOH - digitaalisen ulkomainonnan loistavat mahdollisuudet 2/2
22 min 7 s - 10.1.2023 Konversi0-0ptimistit: (D)OOH - digitaalisen ulkomainonnan loistavat mahdollisuudet 1/2
21 min 25 s - 22.12.2022 IAB Studio: Vastuullisuus markkinoinnin työpöydällä
38 min 13 s - 22.12.2022 IAB Studio: Missä mennään evästeiden kanssa - olemmeko me valmiina muutokseen?
39 min 3 s - 15.12.2022 Konversi0-0ptimistit: Kaupan media nostaa kuluttajat markkinoinnin keskiöön
19 min 16 s - 8.12.2022 IAB Studio: Brand Safety - Miten pitää brändi turvassa?
58 min 39 s - 7.12.2022 Konversi0-0ptimistit: Television matka tavallisesta päätelaitteesta mediaympäristöksi
19 min 15 s - 18.10.2022 IAB Studio: Videomarkkinoinnin osuus markkinoinnissa kasvaa ennätyksellisen kovaa vauhtia
33 min 3 s - 10.10.2022 IAB Studio: somekanavien salat 1/2 - TikTok, Snapchat ja Jodel
20 min 34 s - 13.9.2022 IAB Studio: Sisältömarkkinointi ja kuumat trendit
14 min 48 s - 1.7.2022 IAB Studio: Ulkomainonnan kirkas tulevaisuus
Suosituimmat podcastit Suplassa