31 min 26 s • 13.6.2023 Näin bongaat viherpesua ja arvioit kestävyysväittämiä
35 min 5 s • 30.5.2023 Miten systeemistä ajattelua voi hyödyntää opetuksessa?
32 min 43 s • 16.5.2023 Kestävyyskasvatusta ulkona – mitä tiedämme luontosuhteesta ja luonnon terveysvaikutuksista?
30 min 5 s • 2.5.2023 Mitä tekemistä arvoilla ja fanituksella on kestävän elämäntavan kanssa?
31 min • 18.4.2023 Ympäristötunteet riesana ja voimavarana
33 min 56 s • 4.4.2023 Voiko kuluttamisen vähentäminen tehdä elämästä parempaa?
30 min 33 s • 21.3.2023 Päästöjä aiheuttavat energia, liikenne ja ruoka – Mitä niistä pitäisi kouluissa opettaa?
33 min 33 s • 7.3.2023 Mitä kestävyyskasvatus on ja miksi se kuuluu kouluun?
20 min 2 s • 20.1.2023 Lapselle yksinäisyys voi olla tuhoisaa
19 min 19 s • 20.1.2023 Kuinka auttaa käytöshäiriöistä lasta?
21 min 40 s • 20.1.2023 Vanhemmat mukaan yhteistyöhön
41 min 27 s • 6.10.2021 Oppilaan osaaminen esiin!
37 min 23 s • 28.9.2021 Oppimisen taidot korostuvat digioppimisessa – Tuloksia ja tukea tutkimuksesta
39 min 12 s • 21.9.2021 Tytöt ja teknologia-aloille hakeutuminen
39 min 16 s • 16.9.2021 Miksi ja miten oppilaan digiosaamista tulee kuvata?
36 min 35 s • 7.9.2021 Miten lapsen osallisuutta voidaan edistää varhaiskasvatuksen digitaalisissa ympäristöissä?
25 min 20 s • 5.1.2021 Ledarskap, förtroende och skolutveckling
35 min 10 s • 3.12.2020 Muuttaako korona-aika koulua?
31 min 59 s • 17.6.2020 Kodin ja koulun yhteistyö lapsen koulunkäynnin tukena
30 min 48 s • 4.3.2020 Kuinka kokeilemalla tehdään kaikille hyvää koulua?
Suosituimmat podcastit Suplassa