Jaksot
55 min 2 s • eilenMikä on tärkeää? - Jakso 10 - Adidas & Nike ja sponsorointi, Tekoäly rekryissä, Dataa somen käytöstä 27 min 5 s • 2 päivää sittenJakso 78: Annika Räihä: Kuinka teologian opiskelija päätyi saarnaajaksi markkinointialalle? 48 min 21 s • 21.3.2024Mikä on tärkeää? - Jakso 9 - Oatly & CMO vs Luova johtaja? - Etätyö vs läsnätyö - Tekoälyvaikuttajat 47 min 25 s • 14.3.2024Mikä on tärkeää? - Jakso 8 - Jenkit&IG vs Kiina&Tiktok - Yrityskulttuuri kilpailuetuna - MMM 48 min 9 s • 7.3.2024Mikä on tärkeää? - Jakso #7 - Sora & AV-tekoäly - Heräteostokset ja vastuullisuus - Nimeäminen 45 min 37 s • 29.2.2024Mikä on tärkeää? - Jakso #6 - Zalando&viherpesu - Lidlin etuohjelma - Luovuus, tiimit ja roolit 47 min 46 s • 14.2.2024Mikä on tärkeää? - Jakso #5 - Superbowl, Konecranes & brändiuudistus, markkinointi- & myyntikoulutus 47 min 58 s • 8.2.2024Mikä on tärkeää? - Jakso #4 - Iittala, vaikuttajat Lapissa sekä mediamainonnan määrä 43 min 55 s • 8.2.2024Jakso 77: Mitä markkinoijille kuuluu? 56 min 43 s • 1.2.2024Mikä on tärkeää? - Jakso #3 - Somen tekijänoikeudet, Briif, äänimainonta ja alan hyvinvointitutkimus 41 min 23 s • 25.1.2024Mikä on tärkeää? - Jakso #2 - Tiktok, mahdollisuusmarkkinointi, kaupallistaminen ja VR 49 min 32 s • 18.1.2024Mikä on tärkeää? - Jakso #1 - Perusteoriat uusiksi, oraakkelien ennustuksia ja tekoälyä 59 min 20 s • 30.11.2023Jakso 76: Anssi Kaija: Syväsukellus liidigeneroinnin keinoihin 51 min 33 s • 15.11.202375: Jorma Maaninka: B2B-markkinoinnin aikamatka 37 min 37 s • 1.11.202374: Aino Pajukangas: Miten asiantuntijasta noustaan brändiksi 46 min 7 s • 26.10.202373: Kokeilusta datalla ohjattuun prosessiin markkinoinnissa, Johanna Widomski ja Lars Schulman 34 min 28 s • 17.6.2023Jakso 72: Paula Ranttila: Markkinoija, vapauta aikaasi luovuuteen 35 min 51 s • 14.6.2023Markkinoinnin kehityskeskustelu,osa 3: Raija Forsman / Kehittämisen pitää sattua, markkinoija 43 min 40 s • 6.6.2023Markkinoinnin kehityskeskustelu,osa 2: Risto Kyhälä/Markkinointi,myynti ja tuotekehitys käsi kädessä 32 min 41 s • 30.5.2023Markkinoinnin kehityskeskustelu, osa 1: Sanna Wester / Markkinoija, puhu liikkeenjohdon kieltä 51 min 51 s • 3.5.2023Jakso 71: Korvaako markkinoinnille kulttuuriseteli bonuksen, Samuli Myllyharju ja Marko Hovinmäki? 35 min 26 s • 10.11.2022MR X MarkkinointiMiks, jakso 5: Miks digimarkkinointi on jatkuvassa murroksessa? 36 min 51 s • 10.11.2022MR X MarkkinointiMiks, jakso 4: Miks verkkopalvelun kehittämiseen tulisi satsata? 40 min 15 s • 10.11.2022MR X MarkkinointiMiks, jakso 3: Miks brändillä on merkitystä? 37 min 23 s • 10.11.2022MR X MarkkinointiMiks, jakso 2: Miks omasta ja organisaation osaamisesta kannattaa pitää huoli? 30 min 54 s • 10.11.2022MR X MarkkinointiMiks, jakso 1: Miks asiakasta pitää ymmärtää? 36 min 13 s • 7.11.2022Jakso 70: Mikä sisällöntuotannossa maksaa, Marika Siniaalto? 44 min 52 s • 12.9.2022Jakso 69: Google-mainonta kasvun ajurina, Oskari Ilomäki 36 min 43 s • 10.8.2022Jakso 68: Osaavatko markkinoinnin asiantuntijat tiedottaa, Iina Kansonen ja Toni Rajamäki? 31 min 46 s • 20.6.202267: Aino Pajukangas: Markkinointistrategian merkitys: "Ymmärrä ja tuo esiin ydinviestisi!" 33 min 33 s • 10.6.2022Jakso 66 : Sinikka Strömmer: Kysyimme palkasta ja työehdoista puolestasi 50 min 4 s • 1.6.2022MR x Fonecta: Löytyykö yrityksesi? Jakso 4: Monikanavaisuus ja kanavien kirjo, Juha Viherväs 28 min 59 s • 25.5.2022MRxFonecta: Löytyykö yrityksesi? Jakso 3:Paikallinen haku ja Google Yritysprofiili, Inka Gyllenbögel 57 min 41 s • 20.5.2022Jakso 65: Datan hyödyntäminen markkinoinnin ja myynnin kehittämisessä, Sanna Halttunen-Välimaa 42 min 8 s • 18.5.2022MR x Fonecta: Löytyykö yrityksesi? Jakso 2: Hakukoneoptimointi, Johannes Lindblom 33 min 32 s • 11.5.2022MR x Fonecta: Löytyykö yrityksesi? Jakso 1: Hakukäyttäytymisen muutos, Antti Tukia 50 min 32 s • 2.5.2022Jakso 64: Ritva Laine: Tarvitseeko markkinoijan tietää kaikesta kaikki? 46 min 3 s • 24.3.2022Jakso 63: Jani Hovila: Account Based Marketing - vinkit jokaiselle B2B markkinoijalle 53 min 7 s • 17.2.2022MarkkinointiRadio 62: Sanna Puumalainen & Tuula Sillanmäki: Palkitun asiakaskokemuksen johtaminen 44 min 44 s • 17.12.2021Jakso 61: Tuula Sirén ja Marko Hovinmäki: Miltä näyttää myynnin ja markkinoinnin työelämä 2021?