keyboard_arrow_down
K2, jakso 3: Asiakaskokemus keskiössä, vieraana Riitta Vuorelma-Iho
Bäkkäri – Tarinoita tapahtumien takahuoneista
K2, jakso 3: Asiakaskokemus keskiössä, vieraana Riitta Vuorelma-Iho
play_circle_outline
K2, jakso 3: Asiakaskokemus keskiössä, vieraana Riitta Vuorelma-Iho

K2, jakso 3: Asiakaskokemus keskiössä, vieraana Riitta Vuorelma-Iho

56 min - 16.9.2021

Tänään Bäkkärin vieraaksi saapuu intohimoinen asiakaskokemuksen ja ihmisten johtamisen -kehittäjä Riitta Vuorelma-Iho. Hypätään suoraan asiakaskokemuksen syvään päätyyn: mistä se koostuu, miten sitä voi kehittää ja miten sitä johdetaan. Hyppää mukaan!

keyboard_arrow_down