keyboard_arrow_down
Miten mainontaa tehdään, kun kaikki tapahtuu hetkessä?
7 alle 35 -podcast
Miten mainontaa tehdään, kun kaikki tapahtuu hetkessä?
play_circle_outline
Miten mainontaa tehdään, kun kaikki tapahtuu hetkessä?

Miten mainontaa tehdään, kun kaikki tapahtuu hetkessä?

13 min - 7.4.2021

Ennen mainonta ennakoi tulevaisuutta, nyt se reagoi hetkeen. Ja jos Tesla saa julkisuutta ilman mainontaa, mihin mainostoimistoja enää tarvitaan? Tulevaisuus näyttää niin sumuiselta, että markkinointia on vaikeaa tehdä vuosia eteenpäin. Etenkin korona on pakottanut monia muuttamaan viestiä kokonaan, sanoo 7 alle 35 -podcastin jakson vieras, Los Angelesissa asuva Janni Widerholm, mainosyhtiö TBWA:n social media lead. HS Visio listasi maaliskuussa 2021 Suomen 35 kiinnostavinta nuorta visionääriä ja oman alansa kovaa osaajaa, jotka tulevat vielä muuttamaan maailmaa. 7 alle 35 -podcastissa seitsemän näistä talouden ja tulevaisuuden tekijöistä kertoo, missä kiinnostavimmat jutut tapahtuvat juuri nyt, ja mitä pitää tietää huomenna. Podcastin juontaa toimittaja Emil Elo.

keyboard_arrow_down