keyboard_arrow_down
Olkkarin telkku digitalisoituu - mitä mahdollisuuksia se antaa brändeille?
KonversiO-Optimistit
Olkkarin telkku digitalisoituu - mitä mahdollisuuksia se antaa brändeille?
play_circle_outline
Olkkarin telkku digitalisoituu - mitä mahdollisuuksia se antaa brändeille?

Olkkarin telkku digitalisoituu - mitä mahdollisuuksia se antaa brändeille?

1 h 1 min - juuri nyt

KonversiO-Optimistien 1. tuotantokauden viimeinen jakso pyörii telkkarin ympärillä. Mikä on CTV? Entäs OTT? Ja miten Brand Safety liittyy tähän soppaan? Ja mikä oleellisinta, mitä mainostajien tulee tietää CTV:stä ja löytyykö markkinoilta jo parhaita käytäntöjä CTV:n hyödyntämiseen TV/video-kampanjoissa? Pasi Raassinan vieraana all the way from UK David Goddard Double Verifylta ja Jonne Salovaara Dagmarilta. Kansainvälisen asiantuntijan myötä tämänkertainen keskustelu käydään englannin kielellä. Tämän KonversiO-Optimistit-jakson sinulle tarjoaa kaupallinen yhteistyökumppanimme Double Verify.

keyboard_arrow_down