Asiakasdata: Hyödyntämätön voimavara vai kasvumoottori?

Asiakasdata: Hyödyntämätön voimavara vai kasvumoottori?

39 min - juuri nyt

Pelottaako sinua asiakasdatan ja sen tehokas hyödyntäminen? Tässä podcast-jaksossa pelkosi karisevat. Yrityskriittistä dataa kasaantuu erilaisiin siiloihin. Siksi yritysten ja työntekijöiden kyky hyödyntää dataa on vajavaista suhteessa niihin mahdollisuuksiin, joita digitaalinen kasvuympäristö mahdollistaa. Monessa yrityksessä data on hyödyntämätön voimavara. Data on kuitenkin yrityksen kasvumoottori. Siksi Jani ja Ruba tarttuvat tässä Lead&Trust podcast-jaksossa datalla johtamiseen ja datalla myyntiin sekä erilaisiin keinoihin, joilla liiketoimintamalleja voidaan tehostaa, skaalata ja uudistaa. Käymme tässä podcast-jaksossa läpi mm: - 5 tyypillistä olettamusta datasta, markkinoinnista ja kasvusta - Miksi asiakasdataa ei hyödynnetä? - Kuinka data saadaan osaksi yrityksen johtamista, myyntiä ja liiketoimintaa? - Onko datan hyödyntäminen kiellettyä? Kuuntele Lead & Trust by Jani ja Ruba sponsored by Dustin Jaksossa mainitut lähteet: https://chiefmartec.com/2017/04/5-data-assumptions-marketers-avoid/ www.dustin.fi https://www.gartner.com/en/marketing/research/the-annual-cmo-spend-survey-2020-part1 Kiitos Dustin!!! “Olemme ylpeitä siitä, että Dustin on sponsorimme, joka mahdollistaa tämänkin lähetyksen.” “Dustin rakentaa asiakkailleen menestystä teknologian avulla keskittyen palvelu- ja ratkaisumyyntiin. Dustin on Suomen merkittävin päätelaitetoimittaja ja yksi suurimmista IT palveluntarjoajista Pohjoismaissa yrityksille ja julkishallinnolle.” Osallistu kilpailuun ja voita Dustinin Prokord-sähköpöytä. www.salescommunications.fi/janijaruba

keyboard_arrow_down