keyboard_arrow_down
Myynti, pelataanko yhdessä? t. Markkinointi
KonversiO-Optimistit
Myynti, pelataanko yhdessä? t. Markkinointi
play_circle_outline
Myynti, pelataanko yhdessä? t. Markkinointi

Myynti, pelataanko yhdessä? t. Markkinointi

44 min - juuri nyt

Mistä palasista koostuu myynnin ja markkinoinnin yhteistyö? Miksi se ei aina toimi ja miten sitä voisi parantaa? Jaksossa keskustellaan muun muassa johtamisen, mittareiden ja viestinnän vaikutuksesta saumattomaan yhteistyöhön myynnin ja markkinoinnin välillä. Keskustelussa mukana on IAB:n Mira Vaurulan lisäksi myös Pasi Raassina IAB:lta ja RADLYltä Emma Lehtovaara. Tämän jakson sinulle tarjoaa kaupallinen yhteistyökumppanimme RADLY

keyboard_arrow_down