keyboard_arrow_down
B2B:ssä data, KPIt & asenne ratkaisee
KonversiO-Optimistit
B2B:ssä data, KPIt & asenne ratkaisee
play_circle_outline
B2B:ssä data, KPIt & asenne ratkaisee

B2B:ssä data, KPIt & asenne ratkaisee

46 min - juuri nyt

KonversiO-Optimistien kolmas jakso pureutuu B2B-maailmaan in English, sillä vieraana on Metson digimarkkinoinnista vastaava John Cullen Briteistä käsin. Keskusteluissa syvennytään muun muassa tiimin rakennukseen ja asiakassuhteisiin B2B-maailmassa: Onko tärkeämpää löytää tiimiläisiä oikealla asenteella vai oikealla osaamisella? Minkälaista roolia data näyttelee B2B-markkinoinnissa? Mitkä asiat merkitsee asiakassuhteen ylläpidossa ja pysyvyydessä? Sarjan ensimmäiset jaksot on toteutettu kaupallisessa yhteistyössä TietoEVRYn kanssa ja jaksoissa keskusteluissa mukana on TietoEVRYn johtava konsultti Marko Saarinen ja podin hosteina toimii IAB Finlandin asiantuntijat Pasi Raassina ja Mira Vaurula.

keyboard_arrow_down