#142 PR ja työnantajakuvan kehittäminen

#142 PR ja työnantajakuvan kehittäminen

38 min - juuri nyt

Osaajamarkkinointi tulee varmuudella kasvamaan sekä merkitykseltään että ihan ammattikuntana jo lähivuosina. Siksi onkin tarpeen tietää, että osaajamarkkinointi voi olla paljon muutakin kuin työpaikkailmoittelu, uratarinoiden kirjoittaminen tai rekryvideoiden tekeminen. Tässä Vaikuttava Työnantajabrändi -podcastin jaksossa esitellään PR, eli Public Relations yhtenä työnantajakuvan kehittämisen keinona. "Kun mainostamme, viestimme olevamme hyviä. Kun teemme PR:ää, saamme muut sanomaan, että olemme hyviä." Jean-Louis Gassée “Publicity is absolutely critical. A good PR story is infinitely more effective than a front-page ad.” Richard Branson ⏱37:15 min JAKSON SISÄLTÖ: *Mitä PR tarkoittaa? *Mitä eroa on PR:llä, mainonnalla ja markkinoinnilla? *Mitä eroa on sidosryhmillä ja kohdeyleisöllä? *Mitä PR tarkoittaa HR-markkinoinnin tekijöille? *Vaikuttajamarkkinointi, työntekijälähettilyys ja PR... Kiinnostaako sinua moderni osaajamarkkinointi ja työnantajabrändin rakentaminen? Tiesitkö, että Eminen blogissa on runsain sivuin inspiroivaa matskua modernin osaajamarkkinoinnin tekemiseen ja näiden taitojen kehittämiseen? Katso Eminen blogi: https://bit.ly/2A2fmjp

keyboard_arrow_down