Miksi suomalainen strategia on kopio - miten selvitä uudessa tilanteessa?

Miksi suomalainen strategia on kopio - miten selvitä uudessa tilanteessa?

38 min - juuri nyt

Suomalaisen yrityksen strategia on liian usein kopio jonkun muun strategiasta. Maailma on muuttunut. Koronavirus tuli yllättäen ja muutti meidän kaikkien strategioita. Aivan liian moni yritys on luottanut “yksi vuosi vielä” -strategiaan. Nyt viimeistään tajutaan, että maailma muuttui jo. Uudet työskentelytavat tulee ottaa käyttöön heti - strategiset kilpailuedut tulevat nyt muulta kuin kilpailijaa kopioimalla. Oletko koskaan pohtinut mitä tapahtuisi, jos Steve Jobs olisi perustanut lentoyhtiön? Millainen se olisi? Millainen on toimiva strategia? Mitä tarkoittaa karaokekapitalismi ja miksi ei kannata palkata harmaata johtajaa? Kuuntele Lead & Trust by Dustin podcastin jakso erilaistamisen strategiasta ja miten sitä johdetaan. Kuuntele Lead & Trust by Jani ja Ruba sponsored by Dustin Jaksossa mainitut lähteet: https://www.vonage.com/business/perspectives/the-62-billion-customer-service-scared-away-infographic/ https://www.forbes.com/sites/blakemorgan/2019/09/24/50-stats-that-prove-the-value-of-customer-experience/#281ce1bf4ef2 https://www.marmai.fi/uutiset/whatsappille-haasteen-heittanyt-suomalaisyritys-meni-konkurssiin/4fb72218-4bef-4770-92eb-7ae51adb71c4 https://fi.wikipedia.org/wiki/FoilChat Sponsorimme www.dustin.fi tarjoaa ilmaiseksi WorkPlace -trendiraportin, josta selviää mihin työnteko on menossa. Käy lataamassa raportti ja voita itsellesi Dustinin VOXICON-kuulokkeet: www.salescommunications.fi/janijaruba

keyboard_arrow_down