Jakso 11: Miten teknologia vaikuttaa moderniin digitaaliseen johtamiseen ja etätyöskentelyyn?

Jakso 11: Miten teknologia vaikuttaa moderniin digitaaliseen johtamiseen ja etätyöskentelyyn?

20 min - juuri nyt

Pystytkö ymmärtämään ja johtamaan teknologioita, tekoälyä ja asiakasdataa? Digitaalisuus muuttaa väistämättä ihmistä. Digitaalisuus ei tarkoita ainoastaan tehokkaampia prosesseja, tarkempaa asiakkaiden tuntemista ja kykyä toimia 24/7-maailmassa. Digitaalisuus mahdollistaa ajatustapojen muutoksen. Digitaalisuus tuottaa asiakkaasta tarkkaa ja ajantasaista tietoa, mikä mahdollistaa asiakkaan ekosysteemin ymmärtämisen. Yrityksistä on tullut sopeutujia ja vain kyllin nopeasti reagoivat, modernit ”makrohyökkäävät” organisaatiot menestyvät jatkossa, sanoo SalesCommunicationsin kippari Jani Aaltonen. Yhdistävä strategia, teknologia, data ja moderni auttamisen filosofia toteutuvat esimerkiksi urheilukauppajätti Niken uudistumisessa. Nike on kuin tyhjästä luonut itsestään asiakkaan hyvinvoinnin edistäjän. Nike ei myy enää pelkästään urheiluvälineitä kuten kenkiä. Yhtiö ohjaa ja johtaa asiakkaan elämää ja liikuntaharrastuksia kenkiin upotettujen sirujen sekä treenituloksia analysoivan ohjelmiston välityksellä. Vastaavasti Apple, joka perinteisesti tunnetaan puhelimistaan, panostaa yhä enemmän Apple Watch -älykelloon ja erityisesti sen terveystarjontaan. Tesla puolestaan keskittyy loppuasiakkaan ajokokemuksen kehittämiseen teknologiaa hyödyntämällä. Tesla saa kaiken datan asiakkaan käyttäytymisestä autossa ajon aikana ja ajojen välissä. Voittajia ovat ne yritykset, jotka pystyvät yksilöityä dataa hyödyntämällä henkilökohtaisimpaan vuorovaikutukseen asiakkaan kanssa ilman välikäsiä. Miten sinä voit muokata yritystäsi makrohyökkäävämpään suuntaan? Kuuntele Podcast, jossa on kyse modernista johtajuudesta ja kirjailija, yritysvalmentaja Mika D. Rubanovitschin luomasta ilmiöstä nimeltä ”Älä ole pomo”.

keyboard_arrow_down