Miksi verkkosivut tulee rakentaa osaksi yrityksen verkkostrategiaa?

Miksi verkkosivut tulee rakentaa osaksi yrityksen verkkostrategiaa?

31 min - juuri nyt

Liian moni yritys rakentaa verkkosivunsa ilman myyntiä tukevaa strategiaa. Kun asiakas on löytänyt yrityksen verkkosivuille, on hän jo aika pitkällä ostosmatkassaan. Tämän vuoksi yritysten verkkosivustot ja -palvelut tulee tukea ensisijaisesti asiakkaan ostoprosessia. Kivan designin ympärille rakennetut sivustot, jotka ovat yritystä itseään täynnä, eivät palvele ketään. Kun asiakkaat jäävät ilman lisäarvoa, investointisi valuvat hiekkaan. Verkkosivujen tulosta tulee mitata onnistuneena kytkentänä myyntiin ja myytäviin palveluihin. Verkkosivusto on tärkeä osa yrityksen isompaa verkkostrategian ekosysteemiä, joka taas on kytköksissä kaikkeen mitä asiakas verkossa kuluttaa. Yritys saa asiakkaita ja asiakas saa itselleen juuri sitä arvoa, jota hän tuli alunperin hakemaan. Asiakaskokemus on tässä keskiössä. Kuuntele Lead & Trust by Jani ja Ruba sponsored by Dustin Jaksossa mainitut lähteet: https://blog.marketveep.com/web-design-statistics-on-growth-driven-design www.freska.fi www.honka.com Sponsorimme www.dustin.fi tarjoaa ilmaiseksi WorkPlace -trendiraportin, josta selviää mihin työnteko on menossa. Käy lataamassa raportti ja voita itsellesi Dustinin VOXICON-kuulokkeet: www.salescommunications.fi/janijaruba

keyboard_arrow_down