Miksi näkemyksellinen haastajamyyjä menestyy?

Miksi näkemyksellinen haastajamyyjä menestyy?

30 min - juuri nyt

Moni myyjä myötäilee mieluummin asiakasta kuin uskaltaa tarjota asiakkaalle sen mitä asiakas oikeasti tarvitsee. Menestyvät myyjät ovat haastajia yli 50%:sesti silloin kuin puhutaan kompleksista myyntitilanteista. Sanotaan, ettei sillä ole kovinkaan paljon merkitystä mitä myyt - vaan miten myyt. Miksi sinun tulee olla näkemyksellinen kaikissa kohtaamisissa? Haastaja-myyjä menestyy verkkokkejaan paremmin. Haluamme asiakkaina, että myyjä tarjoaa meille ideoita ja ratkaisuja, jotka sopivat juuri meille - kerro minulle jotain uutta! Liian moni myyjä ei uskalla tai osaa palvella asiakastaan siten kuin asiakas tarvitsee. Suomessa olemme myyjinä liian kilttejä. Keskitymme ensisijaisesti asiakkaan sanoittaman ongelman ratkaisemiseen. Huippumyyjä selvittää etukäteen ns. Vaikuttajakartan ja ehdottaa oma-aloitteisesti asiakkaan yhteyshenkilölle keihin muihin myyjä haluaisi olla yhteydessä. Kuuntele Janin ja Ruban vinkit johtamiseen ja myynnin kasvuun. Tarvitset asiakkaat mukaan johtamaan liiketoimintaasi. Ostamiseen vaikuttavista tekijöistä 53% liittyy asiakkaan kokemukseen. Haastaja-myyjä uskaltaa palvella asiakaskokemuksen kautta. www.salescommunications.fi/janijaruba Käy antamassa palautetta ja kuuntelemassa kaikki jaksot. Jaksossa mainitut lähteet: https://blog.hubspot.com/sales/challenger-sale-summary https://www.gartner.com/en/sales-service/insights/challenger-sale https://www.amazon.com/Challenger-Customer-Selling-Influencer-Multiply-ebook/dp/B00SI02FLG Kiitos Smartblock. LEAD & TRUST by Jani & Ruba: www.salescommunications.fi/janijaruba Yhteistyökumppanimme on Smartblock. Käy tutustumassa: www.smartblock.fi/fi/tuotevalitsin/ Kun ostat Smartblockin koodilla janijaruba saat 6kg suklaata kaupan päälle:) Seuraa Lead & Trust Podcastia TikTokissa

keyboard_arrow_down