Miksi paljon liidejä ei takaa kauppaa?

Miksi paljon liidejä ei takaa kauppaa?

33 min - juuri nyt

Vanhanaikainen markkinointi keskittyyy liikaa myyntiliidien tuottamiseen. Myyntiliidit ovat yritykselle erittäin tärkeitä, mutta jos myyntiliidien tuotanto on markkinoinnin tärkein tehtävä jää myynnin tukeminen ja asiakkaan ostoproprosessin tukeminen sekä asiakaskokemuksen tuottaminen vähälle huomiolle. 79% markkinoinnin tuottamista liideistä ei koskaan saavuta myyntiä ja konvertoidu kaupoiksi. Liidien nurturointi on keskeinen syy. Tarvitaan lisää aikaa ja osaamista. Tämä johtuu johtamisesta. Ostoprosessin automatisointi on tärkeää. Asiakkaat odottavat ja jopa vaativat sitä. Moderni ostaja haluaa itsepalvelua mahdollisimman paljon. Jaksossa mainittu lähde: blog.strategic-ic.co.uk/lead-generation-statistics LEAD & TRUST by Jani & Ruba: www.salescommunications.fi/janijaruba Yhteistyökumppanimme on Smartblock. Käy tutustumassa: www.smartblock.fi/fi/tuotevalitsin/ Kun ostat Smartblockin koodilla janijaruba saat 6kg suklaata kaupan päälle:) Seuraa Lead & Trust Podcastia TikTokissa

keyboard_arrow_down