#115 – Podcast markkinoinnissa ja brändin rakentamisessa

#115 – Podcast markkinoinnissa ja brändin rakentamisessa

36 min - juuri nyt

Huomaan sosiaalisen median keskusteluiden perusteella, että podcast markkinoinnissa alkaa olla yhä useamman henkilöbrändin rakentajan ja brändimarkkinoijan huulilla. Eikä ihme, sillä podcastien suosio on kasvanut kasvamistaan Yhdysvalloissa jo vuodesta 2014, ja nyt myös Euroopassa ja Pohjoismaissa. Vaikka podcastaamisen kulttuuri on vielä todella alkutekijöissään täällä Suomessa, pidempään podcastanneet tietävät, miten vaikuttava media oma podcast voikaan olla. Tässä Vaikuttava Työnantajabrändi -podcastin jaksossa puhutaan podcastista ja podcastaamisesta brändin rakentamisen välineenä. Ensi viikon jaksossa kerromme tarkemmin siitä, miten meillä Susanna tekee tätä Vaikuttava Työnantajabrändi -podcastia. Jakson kesto: 35:22 min Jakson sisältö: Mikä podcast on? Kurkistus podcastaamisen lyhyeen historiaan Podcastaaminen Yhdysvalloissa ja Euroopassa Podcastaamisen kasvuun liittyvät trendit Miksi podcastaaminen on niin kovassa kasvussa? Mitä podcastaamiseen tarvitaan? Onko podcastaaminen vaikeaa? Mitä hyötyä podcastaamisesta voi yritykselle olla? Miten oman podcastin suosiota voi mitata? Löydät aiemmat 114 jaksoa https://soundcloud.com/rantanensusanna/tracks

keyboard_arrow_down