#116 Case: Eminen oma podcast brändin rakentamisen keinona

#116 Case: Eminen oma podcast brändin rakentamisen keinona

58 min - juuri nyt

Tämä Eminen podcast lähti kytemään mielessäni alkuvuodesta 2017 käytyäni San Diegossa Social Media Marketing World -konferenssissa. Podcastit olivat kovasti tuolloin tapetilla Yhdysvalloissa. Sain ḱonferenssista rutkasti inspiraatiota ja käytännön vinkkejä oman podcastin tuottamiseen ja tekemiseen. Koska Vaikuttava Työnantajabrändi -konsepti oli minulla samaan aikaan työnalla, ajattelin kokeilla minkälainen foorumi oma podcast voisi olla Vaikuttava Työnantajabrändi -ajattelun lanseeramisessa ja avaamisessa tavoittelemallemme yleisölle. Tässä Vaikuttava Työnantajabrändi -podcastin jaksossa kerron omien kokemusten kautta siitä, miten minä tätä Eminen Vaikuttava Työnantajabrändi -podcastia itse teen ja tuotan. Kuulet, mitä työvaiheita minulla jaksojen toteuttamiseen liittyy ja kuinka paljon aikaa podcastin säännöllinen tuottaminen meiltä joka viikko vie. Kerron myös Vaikuttava Työnantajabrändi -podcastin tilastoja, ja jaan tämän podcastin pääasialliset hyödyt meille tähän mennessä. Jakson kesto: 57:11 min Jakson sisältö: Mikä sai minut innostumaan oman podcastin tekemisestä Mitä työvälineitä hankin ja käytän nykyään podcastin tekemiseen Vaikuttava Työnantajabrändi -podcastin tuotantovaiheet Miten suunnittelen jaksojen aiheet Kuinka paljon minulta kuluu aikaa jokaisen yksittäisen jakson tekemiseen julkaisuvalmiiksi saakka Mitä muuta työtä podcast-jakson tekemiseen liittyy kuin jakson suunnittelu ja nauhoittaminen Miten me markkinoimme Eminen podcastia Mitä hyötyä Eminelle on yrityksenä ollut tästä podcastista 10 vinkkiäni bisnespodcastaamiseen

keyboard_arrow_down