
#116 Case: Eminen oma podcast brändin rakentamisen keinona
58 min - juuri nyt
Tämä Eminen podcast lähti kytemään mielessäni alkuvuodesta 2017 käytyäni San Diegossa Social Media Marketing World -konferenssissa. Podcastit olivat kovasti tuolloin tapetilla Yhdysvalloissa. Sain ḱonferenssista rutkasti inspiraatiota ja käytännön vinkkejä oman podcastin tuottamiseen ja tekemiseen. Koska Vaikuttava Työnantajabrändi -konsepti oli minulla samaan aikaan työnalla, ajattelin kokeilla minkälainen foorumi oma podcast voisi olla Vaikuttava Työnantajabrändi -ajattelun lanseeramisessa ja avaamisessa tavoittelemallemme yleisölle.
Tässä Vaikuttava Työnantajabrändi -podcastin jaksossa kerron omien kokemusten kautta siitä, miten minä tätä Eminen Vaikuttava Työnantajabrändi -podcastia itse teen ja tuotan. Kuulet, mitä työvaiheita minulla jaksojen toteuttamiseen liittyy ja kuinka paljon aikaa podcastin säännöllinen tuottaminen meiltä joka viikko vie. Kerron myös Vaikuttava Työnantajabrändi -podcastin tilastoja, ja jaan tämän podcastin pääasialliset hyödyt meille tähän mennessä.
Jakson kesto: 57:11 min
Jakson sisältö:
Mikä sai minut innostumaan oman podcastin tekemisestä
Mitä työvälineitä hankin ja käytän nykyään podcastin tekemiseen
Vaikuttava Työnantajabrändi -podcastin tuotantovaiheet
Miten suunnittelen jaksojen aiheet
Kuinka paljon minulta kuluu aikaa jokaisen yksittäisen jakson tekemiseen julkaisuvalmiiksi saakka
Mitä muuta työtä podcast-jakson tekemiseen liittyy kuin jakson suunnittelu ja nauhoittaminen
Miten me markkinoimme Eminen podcastia
Mitä hyötyä Eminelle on yrityksenä ollut tästä podcastista
10 vinkkiäni bisnespodcastaamiseen