Mihin tarvitset robottibotin ja chatin 365/24/7?

Mihin tarvitset robottibotin ja chatin 365/24/7?

37 min - juuri nyt

On liioiteltua väittää, että yritysten tulee olla läsnä kokoajan silloin kun asiakas sitä tarvitsee. Vai onko? Jani ja Ruba keskuskustelevat ja tuovat näkemyksiä livechatin käyttöön ja robottibottien hyödyntämiseen liiketoiminnassa. Esimerkkejä ja käyttötapauksia siitä miten yrityksissä kannattaa bottia ja chattiä hyödyntää. Erityisesti mitä sinun johtajana pitää ajatella reaaliaikaisesta asiakaspalvelusta. Pääsääntöisesti käytössä olevat chatit eivät mahdollista dialogia niinkuin se asiakkaalle olisi hyväksi. Olemme suomessa tosi hyviä tekemään digitaalista markkinointia ja ohjaamaan sivustolle liikennettä ja emme kuitenkaan palvele asiakkaita siten kun asiakkas haluaa palvelua. Podcastissa mainittu statistiikka: www.convinceandconvert.com/online-cust…cs-in-2019/ LEAD & TRUST by Jani & Ruba: www.salescommunications.fi/janijaruba Yhteistyökumppanimme on Smartblock. Käy tutustumassa: www.smartblock.fi/fi/tuotevalitsin/ Kun ostat Smartblockin koodilla janijaruba saat 6kg suklaata kaupan päälle:) Seuraa Lead & Trust Podcastia TikTokissa

keyboard_arrow_down