Yksi Kotipizza vastuullisilla täytteillä, kiitos!

Yksi Kotipizza vastuullisilla täytteillä, kiitos!

53 min - juuri nyt

Päivän vieraamme Kotipizza Groupin viestintä- ja vastuullisuusjohtaja Antti Isokangas avaa pelikirjaa miten heidän korporaatiossaan tehdään vastuullista yritystoimintaa. Kotipizza on jo neljästi peräkkäin valittu Suomen vastuullisimmaksi ravintolabrändiksi, joten Isokankaan sana on varsin vaikuttava. Millaisia toimenpiteitä taustalla tehdään, jotta me kuluttajat saisimme vastuullisen makuista Special Operaa ja Franchise-yrittäjillä olisi parhaat edellytykset onnistua liiketoiminnassaan? Kotipizza Group käsittää tänä päivänä brändit No Pizza, Chalupa, Social Burger Joint ja itsensä Kotipizzan. Isokankaan avaama yritysvastuu koskettaa jokaista heidän perheensä brändiä. #vastuullisuus #yritysvastuu #brändi #Kotipizza #yrittäjä #yripodi

keyboard_arrow_down