keyboard_arrow_down
22. Simo Hämäläinen, Rovio: “Tulevaisuudessa fanit ehkä 3D-printtaavat uudet Angry Birds -tuotteensa itse”
#Älyradio - Salesforce podcast
22. Simo Hämäläinen, Rovio: “Tulevaisuudessa fanit ehkä 3D-printtaavat uudet Angry Birds -tuotteensa itse”
play_circle_outline
22. Simo Hämäläinen, Rovio: “Tulevaisuudessa fanit ehkä 3D-printtaavat uudet Angry Birds -tuotteensa itse”

22. Simo Hämäläinen, Rovio: “Tulevaisuudessa fanit ehkä 3D-printtaavat uudet Angry Birds -tuotteensa itse”

33 min - juuri nyt

Angry Birds on yksi Suomen tunnetuimmista brändeistä maailmalla. Huiman maailmanvalloituksen tehnyt mobiilipeli täyttää komeat 10 vuotta. Tänäkin päivänä jatkuvan kansainvälisen menestyksen tae on ollut brändin vieminen lukuisiin muihin kuluttajatuotteisiin ja viihdeformaatteihin. Elokuussa teattereihin saapuu Angry Birds -elokuvan jatko-osa, jonka lisensointiohjelmaa on rakennettu brändilisensöinnistä vastaavan johtajan Simo Hämäläisen johdolla pari vuotta. Roviota voi hyvällä syyllä pitää Suomen lisensöintibisneksen pioneerinä, jossa alan osaamista on viety kansainväliselle tasolle. Tässä jaksossa Hämäläinen paljastaa, miten Angry Birds luo nahkansa uudestaan ja pitää yllä vetovoimaansa. Lisäksi hän kertoo, miten 5G ja 3D-printtaaminen muovaavat Rovion bisnestä ja miten yritys pitää tuoteväärennökset kurissa ympäri maailman.

keyboard_arrow_down