Kriisiviestinnän ammattilainen: Ihmiset eivät tajua pahimpia mokiaan

Kriisiviestinnän ammattilainen: Ihmiset eivät tajua pahimpia mokiaan

33 min - juuri nyt

Muun muassa sosiaaliseen mediaan, asiantuntijoiden brändäämiseen ja selkeään kielenkäyttöön perehtynyt viestintäkouluttaja ja kriisiviestinnän ammattilainen Katleena Kortesuo kertoi Radio Rockin Korporaatiolle, että todella pahasti mokatessaan ihmiset eivät itse edes tajua tehdyn virheen suuruutta. Kortesuo kertoi joidenkin asiakkaidensa osaavan jo ennakoida tulevaa ja he varautuvat kysymällä apua ennen kuin ongelmia edes syntyy. Ongelmiin joutuneita tahoja Kortesuo kehottaa avoimuuteen, rehellisyyteen ja anteeksipyyntöön. Kenenkään ei Kortesuon mukaan kannattaisi piiloutua ongelmilta saati piilotella niitä. Ongelmat nousevat esille joka tapauksessa, mutta itse ne esille nostaessaan voi hallita ulosmenevää viestiä paremmin.

keyboard_arrow_down